Bye Bye Ozzieland! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Shirley & Martijn Janssen - WaarBenJij.nu Bye Bye Ozzieland! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Shirley & Martijn Janssen - WaarBenJij.nu

Bye Bye Ozzieland!

Door: Martijn & Shirley

Blijf op de hoogte en volg Shirley & Martijn

22 December 2004 | Maleisië, Kuala Lumpur

Beste Allemaal,

Ons laatste bericht vanaf het mooie Langkawi Island in Maleisie. Heerlijk onze laatste vier dagen doorbrengen in een mooi resort. Het was even wennen de eerste dag, aangezien elke dag je bed wordt opgemaakt en er 's ochtends ontbijt staat! Dat was in onze camper toch wel heel anders, elke avond een metamorfose, van de bank werd een bed gemaakt (nu snappen we het woord Twijfelaar) en 's ochtends was het met je fluitketel hobbelen naar de camp-kitchen om een kopje thee te maken.

Maar goed.... jullie zijn druk in de weer met de kerstvoorbereidingen en wij met het mentaal voorbereiden op onze terugkomst! Even een kleine stap terug ..... onze laatste dagen in Cairns waren heerlijk. Na bijna 4998 km op de teller kwamen we maandag jl. aan bij het verhuurbedrijf waar we onze campervriend moesten achterlaten. Een spannend moment voor ons, aangezien onze vriend zich " verwond" had aan een verkeersbord??!!! De achterlamp die stuk was, hebben wij gedurende onze reis al laten vervangen en de overige schade...tja?! Met een goed verhaal in ons achterhoofd en een aantal generale repetities op de camping, was het maandag tijd voor het moment supreme! Met veel souplesse danste martijn om de auto tijdens de checkronde en wist op deze manier de overige schade te verbergen. Geen schade werd doorberekend, maar wel een EHBO-kit omdat ik zij de gek deze open had gemaakt voor een schaartje! OEPS! $35,- lichter......

Drie vluchten verder zijn we nu dus aangekomen in Langkawi. Wij gaan genieten van onze laatste dagen & wensen jullie allemaal een SUPER KERST & GELUKKIG / GEZOND 2005!

Namens de feestcommissie willen wij jullie graag bedanken voor jullie reacties & interesse in onze reis!

Dikke Kus

Shirley de Koala
Martijn de Wombat

• 22 December 2004 - 07:09

Dwarrel:

Raar, wij hebben helemaal geen berichtjes meer per mail ontvangen.... Maar wel een super te gekke kerstkaart!! Geniet nog van jullie laatste dagen en tot 2005!!!!

• 22 December 2004 - 07:48

Tante Maria,:

Het einde is nu echt in zicht.Dus nu is het echt nog nagenieten van alles wat jullie meegemaakt hebben.Dat is fijn. Nu kunnen jullie weer gaan denken aan het koude en waarschijnlijk als jullie thuis komen aan het regernachtige weer. Dus nog even echt nagenieten en tot slot wens ik jullie een fijne vlucht terug naar Nederland.
    Lieve groeten en een dikke kus. Fijne kerstdagen...

• 22 December 2004 - 08:06

M&M:

Hallo luitjes,

geniet nog maar lekker van jullie luxe suite op zee! Ook daar is het weer prachtig hé. Mooie foto's. Ik spreek jullie snel, goede terugreis.......bye, bye.....liefs M&M

• 22 December 2004 - 08:18

Marjolijn:

Zoooo ziet er super uit! Geniet er nog even van en ik zie je graag volgende week dinsdag weer! (ok denk daar nog maar even niet aan :-)). Liefs Marjolijn

• 22 December 2004 - 08:50

Kleine Rooie:

He Rooie!!! Kan niet wachten op je verhalen. Date dinsdag met Simba gaat nog steeds door!! Geniet nog even een paar dagen van het mooie Maleisie. Dikke kussen ook voor de Wombat. Kleine Rooie

• 22 December 2004 - 11:04

Haags Skatje:

Hi darlings, ik heb genoten van jullie reis, erg leuk om via de berichten jullie te volgen. Verder wens ik jullie natuurlijk alle geluk en liefde voor 2005 (in ons koude kikker landje heb je dat extra hard nodig!) Liefs X ps: Thankx voor de birth day kaart! (ondanks Ozzieland)

• 23 December 2004 - 07:43

Tante Anny.:

Shirley&Martijn,

Nog evengenieten en je staat op de lachthaven.
    met bestemming Adam.Ik heb genoten van jullie reis veralen en foto,s harstikke bedank. Nu wens ik jullie nog een veilige vlucht terug naar A,Dam Tot 2005.

• 23 December 2004 - 12:40

Jelke:

Ha!!!

Wat een reis hebben jullie (bijna) achter de rug zeg! Suoerleuk om alles via de computer te kunnen volgen! Was af en toe best wel een beetje jaloers op jullie! Van ons alledrie hier uit Venlo vast een hele goeie terugreis en ik hoop dat we ons in het nieuwe jaar weer eens vlug zullen zien! Ook heel veel groetejs van Bert en Ernie!

Dikke kus, Mark, Annejelle en Rik

• 23 December 2004 - 13:53

Armani:

Dag luitjes, net Sander en Wieneke tegengekomen en van hen begrepen dat ook jullie zo'n leuke weblog hebben! Net even alle foto's gesjekt, ikke ook!!!!!! Nog heel veel plezier en tot in 2005 denk ik. Groetjes Armand & Nathalie

• 23 December 2004 - 15:58

Hummie:

Superreis, en op het einde nog ontspannen, wat een heerlijkheid. Wij hebben gisteren eindelijk de sleutel gekregen van ons paleisje in Noordwijk en zijn al zwaar aan de klus. Zal ik roepen dat dit de laatste keer is......
    We kijken er in ieder geval naar uit om jullie weer eens in levende lijve te zien en te spreken! Have a save trip home. HO HO HO......

Liefs en een dikke kus, ook van de mannen

• 24 December 2004 - 09:15

Badmuts:

Hallo Schatjes,

Geniet nog even lekker van jullie laatste dagen relaxen.
    Voor mij kan deze kerst niet meer kapot. Heb gisteren gehoord dat ik ben aangenomen als vertegenwoordigster bij Quintell. Een verkooporganisatie in de meubelbranche. Ben helemaal happy de peppie en heb er heeel veel zin in om het nieuwe jaar met een crea job te beginnen.
    Hele fijne dagen en een dikke knuffel van mij, Ruudje en de mini badmuts.
    Liefs Marjon.

• 30 December 2004 - 19:47

Saane Oet Heerlen:

hallo martijn en shirley

ik kom ook eens achter t adres van jullie webzijde! lekker laat! blij te lezen dat t zo top is geweest en heel blij dat jullie net op tijd weg zijn daar..
    goeie roetsj en we zien ons in 2005! x Sanne