De foto's - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Shirley & Martijn Janssen - WaarBenJij.nu De foto's - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Shirley & Martijn Janssen - WaarBenJij.nu

De foto's

Door: Martijn & Shirley

Blijf op de hoogte en volg Shirley & Martijn

30 November 2004 | Australië, Melbourne

We zijn weer terug van de Great Ocean road trip nu in Melbourne.
Even een situatieschets. Ik zit nu in Chinatown op zoek naar de hello kitty winkel tussen allemaal chinezen in een te klein internetcafeetje te typen. Erg grappig!!

De foto's zijn bijgewerkt!
Veel kijkplezier!
See ya later!

  • 30 November 2004 - 09:23

    Denise:

    Oooooh... wat mooi! Leuke en mooie foto's, vooral die van de kust.
    Have fun in jullie eigen motorhome! En pas goed op elkaar.
    Doedoeii,Denise

  • 30 November 2004 - 10:08

    Jaco, Nancy, Shannon, Maxime En Kyle:

    Geweldig die foto's, ze zien er prachtig uit. Geniet maar met volle teugen.Trouwens een gezellig huisje wat jullie hebben.
    We hoorden dat er veel dolfijnen en walvissen zijn aangespoeld in Australie en dat ze jammergenoeg allemaal gestorven zijn, dat kwam natuurlijk omdat Nijno er niet op tijd bij was om ze moed in te praten. Groetjes van alle Pieten uit het pakhuis van de Sint. daaaaaag

  • 30 November 2004 - 10:14

    Roommate:

    Nou, Driesje, kwijlend zit hier achter mijn laptop.WAT GAAF!! Ik blijf jullie volgen...

  • 30 November 2004 - 10:43

    Hummie:

    Haai! Prachtig, wat een foto's en het ziet er zo lekker warm uit. Hier is het werkelijk ijzig! Heb ondertussen jullie makelaar kunnen bereiken, huis staat te koop en Hero is onderweg......en wij ook...!!

    Heerlijk neusje, neusje, lepeltje, lepeltje. We genieten mee! Dikke knuffel

  • 30 November 2004 - 12:03

    M&M:

    Hello Kitty,
    eindelijk een berichtje uit Arnhem! Wat geweldig voor jullie zeg, het ziet er allemaal heerlijk uit, lekker genieten. Reageer nu pas want het kneusje zit natuurlijk weer thuis, ben door de rug gegaan. Had ik nu toch maar in jullie koffer meegegaan, want warmte zou me nu wel goed doen. Wat een prachtige foto's, jullie hebben in korte tijd al veel meegemaakt zeg! Volgens mij is het lachen gieren brullen daar in die camper, alleen van het lezen van jullie verslagen doe ik al in mijn broek van het lachen! Hou de humor erin, dan kunnen wij hier ook hartelijk lachen om jullie escapades!
    Dikke kus Manu en Mike

  • 30 November 2004 - 12:10

    Marije:

    Wow, nog geen week van huis en al zo veel meegemaakt! Helemaal geweldig dat we dát kunnen volgen.
    groetjes,
    Marije en vast ook van Marsje

  • 30 November 2004 - 14:37

    Stommerd:

    Wat een fantastische foto's, kan me voorstellen dat jullie het erg naar de zin hebben daar! Met mr D. schiet het niet echt op. Wou dat ik nu even kon verdwijnen naar een mooi oord, even weg van alles.....bah. Geniet in ieder geval lekker en ik hou de site in de gaten. Dikke kus

  • 30 November 2004 - 14:38

    Stommerd:

    Wat een fantastische foto's, kan me voorstellen dat jullie het erg naar de zin hebben daar! Met mr D. schiet het niet echt op. Wou dat ik nu even kon verdwijnen naar een mooi oord, even weg van alles.....bah. Geniet in ieder geval lekker en ik hou de site in de gaten. Dikke kus

  • 30 November 2004 - 17:16

    DE PANNEKOEK:

    WOW...ik krijg weer heimwee. Vergeet niet naar Sydney te gaan. Oja, en naar Blue Mountain. Oja, en naar Byron Bay. Oja, en Great Barreer Reef. Oja, en naar Neighbours.....have fun!

  • 30 November 2004 - 20:14

    Johan,San,Romy & Basje:

    In een woord WAUW, wat een foto's!!!!!!!!!!!!!!!Die rotsen: fantastisch!!!
    En mooi nestje op wielen.....

    Dikke kus.

  • 30 November 2004 - 22:50

    Marleen En Ko:

    We weten het: het is heerlijk rond te trekken in een camper! Australie lijkt me daarvoor helemaal een prachtig land, zeker nu we jullie foto's zien. Nog bedankt voor jullie kaart voor mijn verjaardag. Knap dat jullie daar nog aan gedacht hebben tijdens de drukte van de voorbereidingen voor de reis. Heel veel groetjes!

  • 30 November 2004 - 22:59

    Tante Maria:

    Wat een schitterende foto`s. Ik voel mij echt weer een beetje bij jullie.Wat is het toch een mooi land. Ik ben nog maar eens mijn albums aan het bekijken en kan dus wat meegenieten. Dus genieten maar en nu in het bijzonder. Groetjes!!!!!

  • 01 December 2004 - 16:40

    Teletub:

    Hee schatje Patatje, hoe vinden jullie skippyland?? Mooie camper hihihihi. Jullie hebben op dezelfde plekken foto's genomen van de Great Oceam Road als wij haha maar dat is ook niet zo moeilijk, die weg is erg smal!!! Krijg meteen weer zin om richting Ozland te vertrekken, maar moet nog even wachten, in 2006 ga ik lekker weer! Nog Hello Kitty stuiff gescoord? Dikke kus van je teletub (oh-oooooh)

  • 01 December 2004 - 19:32

    Michel, Edmee & Kids:

    lieve allebei,
    genieten met volle teugen van jullie berichten en foto's. hebben het dee dat we achter in jullie camper meerijden en mee genieten!
    Wat een beauty's de foto's van de kust. Super. Veel liefs and all te best wishes.

  • 02 December 2004 - 21:35

    Mippie &Pippie:

    Hoi Shirley & Martijn.
    Het is alweer een week geledendat we jullie uitzwaaiden.Na een moeizame reis nu toch aan het genieten, en wij doen dat met jullie mails en de foto,s.geweldig.Zaterdag St.Nicolaasfeest en de volgende week naar Alphen genieten jullie samennog van de reis .Een dikke knuffel van .Mippie& Pippie.

  • 03 December 2004 - 07:38

    Tante Maria:

    Even een kort berichtje. Het is hier druk,want de sint staat te trappelen. Dit is nu wel wat vreemd voor jullie,zelfs voor mij. Ik heb het idee dat het niet af is, de voorbereiding natuurlijk. Maar ik hoop dat jullie iedere dag opnieuw zullen genieten, van alle dingen die je om jullie heen zien. Ik ga sinterklaas vieren op school,toch ook leuk . Zondag vieren wij bij Albert het sinterklaas feest. Tot de volgende keer.Dikke kus.

  • 04 December 2004 - 18:06

    Caroline&Roel Hoedemakers:

    Heey schatjes, alles goed met jullie? met ons wel!De site is egt super gaaf en we bekijken vaak de foto's hoe erg jullie het naar je zin hebben ondanks missen we jullie wel heel erg! we mailen jullie snel weer Liefs caroline en roel dikke knuffels and we love you!

  • 04 December 2004 - 19:53

    Papa Thom:

    Hoorde van Mama dat jullie nu in Sydney zijn die stad aan de oceaan lijkt me helemaal geweldig. En Shirley se hebben daar alle ruimte om een geweldige beurs opzetten. Wat zou je denken van Dutch Memories.
    Andrew, de pro van Roel, komt uit Australië. Hij vertelt ons dan hoe het op een plek uitziet.
    Vandaag is het hier weer eens "gezellig" Hollands grijs. Soest en Baarn staan in het teken van het overlijden van Prins Bernhard, en Sinterklaas natuurlijk. Rond Soestdijk is alles afgesloten en het verkeer loopt om de haverklap muurvast. De mensen hier leven enorm mee met de Oranjes. Je kunt goed merken dat ze veel in het dorp kwamen. De reportages over Bernhard laten veel zien schitterende, onmetelijke landschappen zien zoals jullie die daar ook tegenkomen. Jullie foto's en berichten zijn wel heel fraai en uitnodigend. Samen met Roel, Caroline en Jorrine wordt er nu gekookt. Vraag vanuit de keuken is kangoeroebief lekker? En tenslotte Martijn, waar blijven de berichten over Australische wijn?

    Doei, van "Ons"

  • 05 December 2004 - 08:36

    Tante Maria:

    Het bericht van 5 dec. staat op mijn schoolpagina zag ikvan 26 nov. doeiiiii.

  • 06 December 2004 - 09:36

    Tante Anny,:

    Hoi Shirley & Martijn,

    Hoe is het met jullie beiden? We missen wat mails die wejullie hebben gestuurd ,waar onder ook die ik namens

    Mam & Pap hebgeschreven, Vind ik niet terug. Hoop wel dat jullie ze gelezen hebben. Hoe was Sydney ? stond de reuze Kerstboom er al.hopelijk horen we spoedig waar jullie zich bevinden.Hartelijke groeten Mam Pap Tante Anny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shirley & Martijn

Hoi Allemaal, we staan in de startblokken voor een nieuwe reis / avontuur. Dit keer zullen we vertrekken voor ruim 3 weken naar Mexico & Guatemala. Eerst 17dagen rondreizen en dan nog een weekje luieren op het strand van Tulum (Mexico). We keep in touch! Gr SHirley & Martijn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 14004

Voorgaande reizen:

29 Maart 2007 - 29 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: