Terug van 3 dagen zee! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Shirley & Martijn Janssen - WaarBenJij.nu Terug van 3 dagen zee! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Shirley & Martijn Janssen - WaarBenJij.nu

Terug van 3 dagen zee!

Door: Martijn & Shirley

Blijf op de hoogte en volg Shirley & Martijn

16 December 2004 | Australië, Airlie Beach

Ha Allemaal,

jullie hadden nog een aantal foto's van ons tegoed!Het duurde even, aangezien we geen geschikt internet-cafe konden vinden & omdat wij drie dagen op zee waren?!

We zitten nog steeds in Airlie Beach (Great Barrier Reef) en het is hier net een paradijs. Elke keer dat je hier op het strand ligt, denk je aan een Bounty. Prachtig en we zijn blij dat we hier zoveel dagen hebben doorgebracht. Maandag jl. zijn we 's ochtends op 08.00 uur op een zeiljacht gestapt en drie dagen op zee doorgebracht.FAAAAAAAAAAAAAAAAAntastisch!!!!Martijn heeft twee keer gedoken en ik heb gesnorkeld! Nemo hebben we helaas niet gezien, maar wel een reuze zeeschildpad.

De Whitsunday Islands waar we hebben rondgezeild zijn mooi en van de 74 eilanden zijn er slechts 10 bewoond. Als eerste hebben we Whitehaven Beach bezocht en dat was echt super! Wit strand en ultra-blauw water. Je gelooft niet dat het bestaat, maar het is echt zo! Kijk maar naar de foto's en oordeel zelf.

Na zo'n super ervaring gaan we vandaag rijden richting Cairns en balen we stiekem al een beetje van het feit dat we Ozzie land bijna moeten gaan verlaten. We'll be Back!

Fijne kerst voor een ieder en hierbij de oproep of iemand voor mij de kerst-uitzending van All You need is Love wil tapen op VHS?

Ps. check ook de foto's bij het vorige bericht, zijn nu namelijk ook erbij geplaatst.

XXX Martijn & Shirley

• 16 December 2004 - 08:15

Jaco, Nancy, Shannon, Maxime En Kyle:

Ha Bertus en Nijno,
    Wat geweldig wat jullie allemaal doen en beleven.Wij vinden het leuk om jullie zo te volgen.En dan die foto's, heerlijk.Blijf lekker zo genieten zoals jullie nu al doen.
    Hier is het koud maar in huis is het heerlijk met dat lekkere kerstsfeertje.
    De kinderen verheugen zich al op de kerstman en hopen dat ze hem op de arreslee tegenkomen met Rudolf natuurlijk.Verder is hier alles prima, de meiden haddden allebei een heel goed rapport en nog een weekje school en ze hebben 2 weken vakantie. Misschien zien we jullie dan nog wel .Goede reis verder en een dikke kus van de fanclub.

• 16 December 2004 - 08:55

Johan, San, Romy & Bas:

Hoi Lieve Thijn en Shir,

Wij genieten in volle teugen mee van jullie verhalen en fantastische foto's. Het is dat jullie er zelf op staan, maar het lijken net de plaatjes uit een boek. Voor mij (san) als 'reisleek' zo onwerkelijk!
    Hier in ons kikkerlandje is de kerstdrukte in al zijn hefigheid losgebarsten. Mensen dringen bij de kassa voor het snelste plekje en kerstbomen die op de meest fantasierijke manieren worden weggesleept! Ook bij ons is het goed druk: de verbouwing van de winkel schiet flink op en de streefdatum voor de opening staat nu op 12 feb., dus thijn....welk maatje clownspak moet ik voor je reserveren???!!!
    Shir All you need stel ik voor je veilig hoor!! Misschien wil iemand anders dat voor de zekerheid ook nog doen, je weet maar nooit!!!!

Geniet ervan en pas goed op elkaar!!!

Dikke x van ons allemaal.

• 16 December 2004 - 09:47

Cuup:

Dit is gewoon TE paradijselijk, die foto's!!! Wauw....ik zit helemaal weg te kwijnen van jaloezie hier..... Ik moest om half acht op mijn werk zijn voor een kerstontbijtje maar had dik 2 uur nodig om op kantoor te komen :-(. Wat een contrast met jullie he! Blijf vooral lekker genieten daar en mailtjes sturen! Ik vind het erg leuk om elke keer de verhalen en foto's te bekijken. Liefs, Cuup

• 16 December 2004 - 14:05

Denise:

Mooooooooooi!

• 16 December 2004 - 16:23

Linda & Demi:

Hoi Luitjes,
    Goed om te zien dat jullie het zo naar het zin hebben. Jullie zijn al lekker bruin en wat een mooie foto's. Geniet er nog lekker van en fijne kerstdagen. Dikke kus Lin en Demi

• 16 December 2004 - 20:32

Tante Maria:

Wat super wat wij te zien krijgen. Ik merk wel dat jullie genieten en het spreekwoord ook terecht is. na regen komt.... Jullie zeggen het zelf al, er zijn nog maar enkele dagen en dan verlaten jullie Australie. Ik weet heel zeker dat jullie met heimwee vertrekken,dat gevoel heb ik nu weer, nu ik al deze prachtige foto`s zie. Geniet n og lekker en tot horens. dikke kus.

• 16 December 2004 - 21:08

Janneke & Henk:

Hee familie snorkel, Gave foto's zooo blauw dat water & wat ziet martijn er stoer uit in z'n duikpak! Heb je nog ge zeevist, Martijn? Ook de foto's van de koala's bekeken super die foto van jou Shir en die foto van die natte koala is echt te lief!!!! Zo te zien en te horen is jullie droomreis ook echt uitgekomen! Geniet nog even & tot snel weer, dikke kus,
    Janneke & Henk

• 16 December 2004 - 23:03

Caroline, Roel, Mama & Papa:

Waarom moesten wij eigenlijk thuisblijven. Het doet ons allemaal een beetje terugdenken aan de stranden in de Caribean. Maar het lijkt nog mooier. En die zeetocht is natuurlijk helemaal gaaf. Geniet er van want. Hier kijken we uit naar open winterweer ipv Continuing Cloudy. Doegie

• 17 December 2004 - 14:37

Marcel En Marije:

Ha vakantiegangers,

Wat een geweldige foto's!! Zitten wij hier een beetje tegen een ingrijze lucht aan te staren. Nou ja, af en toe even een blik op de lichtjes van de kerstboom en je weet weer helemaal (niet) waarom wij gewoon in Nederland zijn. Ach ja, wie weet waar de bladen ons volgend jaar brengen. Geniet nog heerlijk van jullie reis en van elkaar!
    groetjes,

Marcel en Marije

• 18 December 2004 - 01:55

Wien En Der Pomsch:

Haai die haai,

we zijn blij dat jullie veilig in Cairns zijn aangekomen. Is toch een flinke rit. Heerlijk om al jullie foto's te bekijken. Wij vliegen vanavond naar huis (we zitten nu onze laatste uurtjes in Bangkok) en dan zien we jullie weer in het Nederlandse. Nog veel plezier deze laatste week. Tinus: Duiken = erg gaaf he.

• 18 December 2004 - 19:42

Tina:

Hallo Ihr Suessen!

GEWELDIG wat jullie allemaal mogen meemaken en die fotos zijn echt om weg te dromen. Vandaag heeft het hier weer gezellig de hele dag geregend, maar ik ben toch even naar de markt gegaan om te kijken hoe het met "Wilma" en haar olijven gaat. De omzet is met 20% gedaald omdat haar beste klant in Australie is!!! Zij heeft nog net niet het "te huur/te koop" boordje aan haar kraam gehangen. Geniet nog even lekker en ik ben benieuwd naar de volgende verhalen en fotos. Hele dikke kus!!!

• 19 December 2004 - 10:11

Hummie:

Tussen de verhuisdozen en de zooi is het alleen al genieten om jullie foto's te zien en verhalen te lezen. Jullie kaart kwam gisteren binnen. Verrassing! Vanaf woensdag de 22e hebben we de sleutel dus dan gaat het echte klussen beginnen. Genieten jullie ondertussen nog heerlijk van de dagen in Kuala Lumpur en hopelijk tot volgende week! Dikke knuffel van ons

• 20 December 2004 - 10:52

De Buurtjes, Alex, Ingeborg En Danny.:

BUITENGEWOON. Wat een prachtige reis maken jullie samen. Veel plezier nog de laatste dagen, geniet ervan het is in Nederland IJSKOUD. In Drente heeft het al gesneeuwd. Groetjes van de buurtjes.